2.28.2012

Livet leker!!!!

Vaknade åtta, mobilen var avstängd, satte i laddaren och gjorde i ordning frukost. Mobilen startar upp och jag fått ett meddelande om att jag ska ringa telefonsvararen. Då är det min chef från KappAhl som vill få tag i mig och jag har fått lite extrajobb denna vecka!!!! Bara kassa arbete eftersom jag ska sommarjobba, och jag måste komma in i det världen, haha. ÅH, känns så jäkla bra. Alla mina tankar om att jag ska vara ledig osv osv, BYEBYE!! Nu ska jag jobba! Känns så himla härligt, vet knappt om jag ska stå eller sitta.

Blev plötsligt riktigt nervös nu....

3 kommentarer:

JennyPenny sa...

Ååååh, stort grattis Natalie! Du är värd varenda liten jobbminut på ditt KappAhl. Sjukt kul!

stina sa...

alltså, heja dig. jag visste att det skulle gå prima.

du är värd så mycket mer än du förstår.

Annica sa...

Åhh vad roligt att det ledde någonting efter praktiken, grattis!!!

PS: Roligt att du hittade min blogg :)