Idag städade jag här hemma, bytte sängkläder och diskade upp all disk. Skönt att det är klart, nu är det bara att ställa in.
Sedan åkte jag in mot la Västerås och fikade med min älskling Stina. Fikade på brogården, hur mysigt som helst. Kändes som om vi satt i gamla stan i Stockholm! Älskar tegelväggar, de ger en skön feeling när man ska fika helt enkelt.
I morgon är det dags för jobb, och denna gång, mina vänner ska jag ta bussen som går TIO! Låt mig berätta.
I tisdags när jag blir utringd för jobb tar jag tio bussen in till stan för att vara säker att jag ska komma en lagom tid. Jag kommer fram till erikslund 10:55, vilket gör att jag får vänta i över en timme tills jag ska börja. Skönt att vara i tid, men hellre en halvtimme än en timme. Så nästa dag börjar jag fundera på att ta bussen som går elva, och det gör att jag är framme 11:55, vilket gör att det skulle vara fem minuter tills jag börjar.
Provar den bussen på onsdagen, och never more!!! Busschaffisen var hur trevlig som helst, men FY-FAN vad långsam människan var. Resan ska ta 26 min, men hans resa tog fem år. Minst. Blev skitstressad och hade lust att säga till honom att gasa på lite!!!!! men höll ilskan inom mig. Han tog uuuuuuuut svängarna tydligt och braaaaaaaa. HAHA, fett irriterad blev jag. Kom en minut försent, och visst det gör ingenting men fan. Man vill ju visa sig bra nu när man fått lite jobb!
I morgon blir det tiobussen, punkt slut!
Mysfika inne på brogården!
2 kommentarer:
FEM ÅR hahah. roligt. du är roli. hihi.
du är förresten min älskling.
tack för allt.
min sol.
Skicka en kommentar