ÄLSKAR denna bild som min finis till vän Clara har tagit! Puss på dig! (Elina mms:ade den till mig, hihi!)
I morgon är det dags för min födelsedagsmiddag! Mina fina vänner kommer hit innan, bjuder på lite bål, frukt, chips och nötter. Sedan åker vi in till stan och käkar gott! Livet leker, jag klagar verkligen inte just nu.
(Ps.1 - Vill tacka youtube.com att alltid finnas där när alla låtar på spotify slutar att fungera efter 20 ggr :( damn!!)
(Ps.2 - Måste också bara säga, att herregud vad jag hatälskar såpoperor. T.ex. nu på tv: Glamour, HAHA! Så himla roligt att kolla på för det är så fult spelat! Hatälskar såna tv-program. Samma med Våra bästa år, ohmy! Skulle vilja prova på att spela i en sådan såpa, haha, jag hade nog älskat det!)
2 kommentarer:
Oh My, jag har fler om det är så! Jättefina bilder på jättefin tjej <3 puss!
Du är så himla fin gummzzan, skulle lätt kunna bli modell min skatt :)
/camilla
Skicka en kommentar