| Jag och min älskade mormor! |
| Lilla farfar! |
| Teaterapan herself! |
| Eftersom att min far ALLTID blundar på kort så ber jag honom alltid att spärra upp dem rejält! :D |
| Min kära syster hade gjort en jättegod körsbär och chokladtårta till mig med smörkräm i om jag inte minns helt fel! |
| Två teaterapor, hehe. |
| Fina mamma & fina lillebror! |
| Jag må ha blivit tjugo år, men barnslig och teaterapig kommer jag alltid att vara ;) |

1 kommentar:
"Jag må ha blivit tjugo år, men barnslig och teaterapig kommer jag alltid att vara ;)"
.....OCH SNYGG!
Skicka en kommentar