3.06.2012

Födelsedagen i bilder!

Här kommer lite urplock av alla dess bilder som togs igår. Ännu en gång, jag är så otroligt tacksam för hela födelsedagen igår.


Öppnar ett paket jag fick av farfar! Jättefina skålar som var rosa med jättefina blommor på. Under är det ett enda stort paket som innehöll mega många olika paket till moi! hihi. (det var en av mina önskningar, att få ett enda stort paket med massor inuti, haha!)


HAHA, måste bara berätta. Jag köpte denna film på Ö&B för något år sedan. Alicia älskar också Rapunzel, och hade tappat bort sin så då fick hon min älskade film. Då önskade jag mig en ny nu när jag fyllde år för jag SKULLE ha en egen. Och tadaaaa ;) Tecknade disney filmer kan ju vara det bästa ever!!


Jag och min älskade mormor!

Lilla farfar!

Teaterapan herself!

Eftersom att min far ALLTID blundar på kort så ber jag honom alltid att spärra upp dem rejält! :D

Min kära syster hade gjort en jättegod körsbär och chokladtårta till mig med smörkräm i om jag inte minns helt fel!

Två teaterapor, hehe.

Fina mamma & fina lillebror!

Jag må ha blivit tjugo år, men barnslig och teaterapig kommer jag alltid att vara ;)

1 kommentar:

Jenny Frank sa...

"Jag må ha blivit tjugo år, men barnslig och teaterapig kommer jag alltid att vara ;)"

.....OCH SNYGG!