Idag ska några friends grilla och det ska bli mysigt! Förhoppningsvis får vi igång elden, brukar alltid sluta med att man får äta rå korv istället, haha. Det är lite charm med det hela också. Sedan får jag se om jag hinner upp till Alicia idag och fira henna. Hon fyller fem år på tisdag. FEM år. Fina prinsessan. Så det ska jag nog hinna med en liten sväng iallafall.
Solen lyser och hoppas ni alla får en fin dag! Kram.
Bjuder på en nördbild ;)
hahaha min älskling.


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar