Sitter hemma och kollar på en skitfilm och är svintrött. Har varit trött sedan sju, skulle kunna gått och lagt mig då men det kändes inte så bra hehe.
Har inte gjort mycket idag, käkade påskmiddag hemma hos min syster och släkt. Eller inte min men, jaja. Var sådär faktiskt, inte världens bästa dag har det varit.
Angående rubriken så har jag blivit besatt av den låten som Rebecca och Fiona gjort - så sjukt bra!! Vill bara dansa fast den inte är så dansig. Mer lugn och cool dans kanske.
Nä ska väl kolla klart på filmen som sucks - prinsen och jag heter den. Fast känner att jag vill byta till ps. I love you , bäst!!
God natt!



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar