live, love, laugh
4.06.2012
Happy easter!
Glad påsk alla! Sitter hemma hos mamma och pappa. Vi ska snart åka till farfar för att käka påskmiddag, mums! Ikväll blir det myskväll med gänget hemma hos Clara.
Hoppas ni får en fin påsk och många påskägg från haren, hihi! Kram
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar