4.06.2012

Happy easter!

Glad påsk alla! Sitter hemma hos mamma och pappa. Vi ska snart åka till farfar för att käka påskmiddag, mums! Ikväll blir det myskväll med gänget hemma hos Clara.

Hoppas ni får en fin påsk och många påskägg från haren, hihi! Kram

Inga kommentarer: