4.11.2012

Gymcard och deckarläsning

Sitter mätt och belåten i soffan och har datorn i knät. Vaknade nio idag, käkade frukost och tittade lite på tv. Satt vid datorn ett tag och sedan käkade jag lunch, och hade så otroligt TRÅKIGT. Hade både tv:n och datorn avstängd, och jag kunde inte sitta på balkongen eftersom JA - det regnar. Så jag kollade bort mot min bokhörna, och såg att jag har lånat en bok - Istället för dig, från biblioteket och den ska vara inlämnad den 19:e april. Men jag tog tag i saken och lade mig i sängen och började läsa.

Timmarna gick, klockan blev halv fem och jag hade läst ut den. Det var sjukt skönt att bara lägga sig och läsa och bli fast i boken. Haha, kom på mig själv att jag låg och spände mig för att boken var så spännande och sjukt bra skriven. Sedan ringde mamma, så jag åkte med henne och handlade, la på ett brev och åkte med henne hem. Satt där och käkade mellis nummer två, sedan blev jag så peppad på att köpa en gymkort, så det åkte jag och gjorde. Är peppad som fan att börja få lite muskler och ta upp konditionen. Har legat sjuk i två veckor ungefär, och det har tagit på en, så nu är jag sugen på att börja styrke träna och höja min kondition. Köpte på actic och förhoppningsvis är det ett bra gym.

(Måste inflika att människor - kan de ALDRIG vara glad och peppa istället för att undra massor med saker? Otroligt irriterade. Men just ja, glömde att man bor i hallstahammar - ryktenas och nyfikenhetenas bajsby!)

Iallafall, ska ta kort före och sedan om någon månad efter för att bli ännu mer peppad! Börjar i morgon klockan nio på morgonen med första gympasset!!! Det kan bara bli bättre. Ett år framåt, hell yeah!

Inga kommentarer: