6.05.2012

Fille och flinkor

Godmorgon!

Vaknade klockan åtta i morse, har käkat frukost och nu sitter jag framför vakna med the voice. Ska jobba idag med, från ett till sex! Känns bra, hade stängning igår och det gick bättre faktiskt. Känns skönt, behöver jag inte oroa mig så mycket längre. :)

Igår var Clara här, hon hade köpt med sig oreoglass och hyrt film, J. Edgar - men den stängde vi av efter typ tjugo minuter. Filmer var så MÖRK.. herregud, fanns ju inget ljus, och fattade ingenting av handlingen. Såååå måååånga ord, hahaha. Nej, vi slog på Shrek 2 istället - animerat går alltid hem!

Somnade med en duns på kvällen sen, skönt! Efter jobbet ikväll ska jag åka ner till Skara för att hämta hem Elias ponken, ska ladda med musik, lite gott så jag inte somnar på vägen. Ska somna på hemvägen iallafall, då han för köra, huehue.

Nu ska jag slöa i soffan, vilket jag gör ofta. Ja-adå. PUSS

Ja. Nyvaken tjaj.

1 kommentar:

Jenny Frank sa...

SV: Typ 5 veckor innan kursstart, och den börjar i slutet av Augusti.. Så säkert någon gång i juli!