6.23.2012

Nu är jag äntligen hem-hemma.

Ska sova i min säng för första gången på en vecka. Mamma och pappa åkte ju förra fredagen och jag har bott hos dem och sovit på en soffa i en vecka. AJ säger min rygg och byt för fan säng säger min nacke. Ja. Och nu är jag hemma. Allt är precis som det är lämnat. Disk lite här och var, obäddad säng, post och papper ö-v-e-r-a-l-l-t... Hehe. Ska ta en ordentlig städdag i morgon tänkte jag. Dammsuga, diska rent ALLT, damma golv och allt annat som blir dammigt, bädda rent och bara chillur. I morgon ska Kevin firas innan han åker iväg till Australien, så det blir b-day + hej-då kalas! Hoppas på fint väder, för vi ska fira ute vid borgåsund!

Ja, ska man ta sig en plopp eller?! Har typ ploppkoma. Har gett bort MASSOR och har sjukt mycket kvar. Herregyyyd. Nu ska jag ta och runda av här, har i stort sett fått rätta varje ord för jag är så trött.
Btw, inatt när jag hämtade mamma och pappa så var det massa fåglar på vägen (skatjävlar!). En flög in i fönstret på bilen + att en annan fågel var nära att flyga in i oss att jag hoppade till som fan!!

Man ba snälla fåglar, give me a break!!


Inga kommentarer: