9.26.2012

Paltkoma hos fröken Andersson

Halv tre tog jag tåget till Fagersta för att hälsa på Amanda. Vi käkade mat, varm smörgåstårta, som var sjuuukt god! Gosade med hennes hund, pratade om allt mellan himmel och jord, och helt plötsligt slog paltkoman till och vi lade oss i soffan. Har nog aldrig varit så mätt som jag var då faktiskt. Kollade lite på tv och sedan tog jag tåget hem igen. Vad roligt det var att jag sa att mamma inte behövde hämta mig för jag kunde gå hem. Sen när jag klev ut så spö-regnade det. Hej slickad frissa liksom! Men det var kul att träffa bruden igen!

I morgon är det dags för jobb igen, ska jobba från 09:55-17.00 eller längre som så skulle behövas!

Nu ska jag fixa lite te åt mig och mamma som är här och badar. Mys! Puss!


Och HUR söt är inte hennes fina hund Älva? Sjukt söt!


Inga kommentarer: