10.12.2012

Friday I'm in love!

Hola Amigos!

Fredag idag och det gillar vi. Åkte in till Kunskaps companiet som jag går på just nu för att hitta jobb, vid halv tio och vi kollade på film - Horrible Bosses, efter det fick vi gå hem vilket var superskönt! Brukar annars få gå till lite efter tre, men Håkan (Som BTW är den bästa jobbcoach jag har mött. Av två, men ändå!! Så jävla rolig!!) Hann med kvart över tolv tåget, handlade sallad på Ica och sen kom jag hem vid klockan ett och sedan dess har jag suttit vid tv:n och slökollat. Somnade till en stund, sedan gjorde jag i ordning kaffe och kollade lite på vänner och nu sitter jag här. Pappa kommer snart hit och dricker kaffe med mig och ska hämta sin dator.

Ikväll ska jag kolla på teater, Tjejen i Aspen på hammarteatern, sen ska jag hem till Clara för att umgås med henne. Ha film mys, prata och chilla! I morgon ska jag jobba på Igor från 12.00 till 17.00 sedan efter det åker jag hem till Fredrik! Sitter just nu och väntar på att min chef ska ringa från Erikslund och säga om jag ska jobba på söndag eller inte. Sedan ringde Hälla-chefen idag också och ville att jag skulle jobba på Hälla på onsdag och självklart! Roligt nu när det droppar in lite tider då och då.

Jo, den andra november ska jag vara med i en utställning som Stina Larsson och Josefin Svednell ska anordna på hammarteatern, och de frågade om jag ville vara med. Så jag ska ställa ut kort med titeln "Ingen Hjältesaga" och sätta upp massor med kort. Kommer bli sjukt awesome, fick hem korten igår och SÅ BRA det blev. Min fotoinspiration har dalat väldigt mycket, har inte haft så mycket tid men det ska bli ändring på det nu. Åh, längtar verkligen!! Beställde hem lite mer igår, kort som jag glömde så de kommer nog antagligen på måndag. Purrfect!

Hoppas ni alla får en härlig fredag! Puss!

Trött tjaj - ah

"Hej, här är min fina mugg med blommor på som jag gärna vill visa upp för er, inte alls onaturligt"

Inga kommentarer: