10.29.2012

Snöoväder (NÄHE) och kurs

It's snow outside and it's very cosy. Not so cosy though because I have to go all the way to the bus stop, and it's going to ruin my HAIR.

Joke joke.

Jaja, ska in på kurs idag, eller kurs och kurs, JOBBKLUBB som det så fint heter, eller hur Jenny?? Ja, och jag är väl inte så taggad, hade hellre velat varit hemma, druckit lite te, tittat på någon film, kurat ihop mig i soffan och massor med tända ljus. Men det får väl bli när man är pensionär!

Ska kika runt lite i stan idag också, måste köpa vantar. Mina händer dör så fort jag kliver ut och ska kanske köpa en mössa också, vi får se. Ska köpa en ny mugg från Indiska, fick en craving efter det idag och ska köpa nytt te. Ja. Så får det bli alltså. Nähe, om man skulle ta och lägga på ett kol och göra sig i ordning. 

HARE, kanin. 

Trött tjej_hej

2 kommentarer:

Jenny Frank sa...

HAHAHA! Natalie, vi vet båda mycket väl att du älskar jobbklubben.. Så gå nu dit och njut ;)

stenen_penen sa...

dricker ur koppen jag fick av dig, nästan varje dag.
den har fått användningsmärken inuti.

så himla fin. just like its mother.
för det är ditt biologiska barn va?
är den adopterad vill jag INTE ha den.
då kan du ta den och STOPPA UPP NÅNSTANS.

DÄR SOLEN ALDRI LYSER FATTAR DU