10.29.2012

Wrap-problem

Jag har köpt två wraps i hela mitt liv, och ingen av dessa två har smakat gott alls. Den första jag köpte var det så mycket currykräm i att den exploderade när jag öppnade den, och den var ganska fet också. Nu idag, den andra wrapen som var en fransk med kycklingfilé, sallad, chevrédressing typ, och paprika - smakade skit!! Brödet var helt geggigt också för den har väl antagligen legat där och gosat in sig i några dagar INNAN den kommer ut i butik. Nej, jag ska göra egna wraps! Ska aldrig mer köpa.

Det är sånt här man skriver om när man inte har någonting att göra på jobbklubben<3:D:D:D:D:D<3:P

En annan sak, var ju inne på språkresa förut och har hittat tillbaka till det igen. Skulle vara otroligt skönt att få komma iväg och uppleva någonting helt annat. Jag är inne på att läsa en engelska standardkurs, antningen i Englad eller i USA. Kanada eller Australien skulle ju vara intressant men jag vet inte. New york och London klappar mitt hjärta för, så det blir antingen någon utav dom två. Det är en dröm jag faktiskt ska uppfylla.

2 kommentarer:

Jenny Frank sa...

Åh, vad kul med jobbklubbis! Är avis :) <3<3<3<3<3<3<3;P<3:D XOXO

Elina sa...

du kommer uppfylla den drömmen! i know that, giiiirl.