5.08.2013

Three years ago...

Då satt jag på ett plan påväg till drömmarnas stad - New York. Helt otroligt hur snabbt tiden går alltså!! Minns när vi åkte gula taxin in till Manhattan, doften av liv och rörelse. Hur vi såg frihetsgudinnan när vi var på väg att landa. Det går inte att förklara känslan att vara där. Att man har stått högst uppe på Empire State Building, sett blooming dale's där "Rachel" i vänner jobbade, gått på bio som inte kan mäta sig med svensk, Madame taussade, alla våra roliga restaurang besök, hahaha.. Minnen som jag aldrig kommer att glömma. 

Vill så gärna åka tillbaka dit! Hoppas det blir snart.

1 kommentar:

Elina sa...

Men vadå, TRE ÅR?!?! Känns som förra året!!!! Gaaaaalet bruuudN.