Måste ju bara säga också att jag har köpt en ny liten kompaktkamera! Vill ha en sådan som man bara kan ha ner i väskan, när man ska göra saker, typ semester osv istället för att bunkra upp en fet system istället, hehe. Var misstänksam i början, men nu är den riktigt bra! Supernöjd :D
 |
| Me and my new camera. Märket är andersson, kul att testa något nytt istället för canon eller nikon osv. |
1 kommentar:
ne, skittråkigt å testa nytt. :P
Skicka en kommentar