6.06.2013

klick klick - min nya kamera

Måste ju bara säga också att jag har köpt en ny liten kompaktkamera! Vill ha en sådan som man bara kan ha ner i väskan, när man ska göra saker, typ semester osv istället för att bunkra upp en fet system istället, hehe. Var misstänksam i början, men nu är den riktigt bra! Supernöjd :D

Me and my new camera. Märket är andersson, kul att testa något nytt istället för canon eller nikon osv.

1 kommentar:

*hehe* sa...

ne, skittråkigt å testa nytt. :P