9.09.2013

Ba-ba-ba-ba-ba-batman

Pappa fyllde år i lördags, och jag skulle ändå in till stan (gjorde syntest och ska få glasögon!!) så jag och Fredrik köpte med oss en tårta till pappa. Inte vilken tårta som helst heller, eftersom humor är vårt ledord i vår familj köpte vi med oss en Batman tårta!! Så jävla roligt, alla på ica maxi kollade på oss, sen när vi kom hem var det bara fem som skulle fika och tårtan var till för femton personer, hahah. Nåväl, den var riktigt god!


Världens bästa och finaste pappa <3


Inga kommentarer: