9.09.2013

Lyckan,

när man hittar sin försvunna iPod, som man letat efter i HUNDRA år, i en liten låda i bokhyllan.


Nostalgi på hög nivå när man ska höra alla låtar igen :')

1 kommentar:

Jenny Frank sa...

åÅååh! Det gjorde jag för typ ett år sen. jag stoppade ner handen i en väska jag inte använt på superlänge, sen satte jag i hörlurarna i den där mp3(när använde man det sist liksom?) och fick lyssna på Jenny ala 2008 typ. SVINKUL!