åÅååh! Det gjorde jag för typ ett år sen. jag stoppade ner handen i en väska jag inte använt på superlänge, sen satte jag i hörlurarna i den där mp3(när använde man det sist liksom?) och fick lyssna på Jenny ala 2008 typ. SVINKUL!
Skicka en kommentar
1 kommentar:
åÅååh! Det gjorde jag för typ ett år sen. jag stoppade ner handen i en väska jag inte använt på superlänge, sen satte jag i hörlurarna i den där mp3(när använde man det sist liksom?) och fick lyssna på Jenny ala 2008 typ. SVINKUL!
Skicka en kommentar