Ja, jag funderar på att byta namn på bloggen.. Försöker alltid att hitta något "personligt" eller någonting med konst i namnet, men det blir aldrig bra, haha. Funderar helt enkelt på: natalieclaesson.blogspot.se typ.. Men hur får ni reda på det då, som läser min blogg? Eftersom detta namn försvinner ju, typ? Eller hur går det till?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar