Skjutsade Alicia till förskolan och Elin till dagis. Har gjort det hela vecka, har gått jättebra! I morgon skjutsar mamma dom, så då får jag sova ut :)
Idag ska jag följa med Emelie när hon ska på ultraljud, aldrig varit med förr så det ska bli roligt. Sen ska jag plugga lite under dagen och på kvällen ska jag ta en promenad med Elias.
I morgon är det fredag och då ska jag och Fredrik + några till åka till Stockholm och kika Idol!! Kommer bli fett awesome alltså :D Alltid lika roligt att höra musiktävlingar live!
På lördag, jobbar jag sen är det också min och Fredrik ettårsdag. Sinnes, vad fort det gått! Vet inte hur vi ska fira, ingen av oss har pengar och jag som ville ge honom någonting fint på vår dag, men antar att det inte kommer bli av, jävla skit. Vi får göra god mat, sen sa han någonting om att lägga madrassen på golvet framför tv:n och tända massor med ljus och det låter jättemysigt, men ååhöhrådpmfbogpvbweosjmxcnbvm. Alltså, man vill ändå göra någonting, ge någonting. Blir så frustrerad - och jag vet att det inte spelar någon roll bara vi har varandra, men det är min absolut första årsdag, min första pojkvän - då är det någonting speciellt!
Jaja, ska sluta vara neggo-natta. Nu ska jag börja klä på mig och gå iväg till bvc med min syster. Kram!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar