10.05.2013

ett år, 365 dagar, bara kärlek.

Idag är det ett år sedan det blev du och jag. Året har gått så otroligt fort, helt otroligt. Kommer ihåg dagen du gick till mig, första kyssen, när du flyttade in hos mig, presenterad för föräldrar, när du kommer fram och pussar mig i nacken (vilket är det bästa som finns!), när du finns vid min sida när jag inte alls mår bra, hur bra du får mig att må, att varje gång du åker någonstans så saknar jag dig, att minst 40 gånger om dagen tänker jag - på just dig. Att du är så snygg, du är så otroligt snäll och alltid sätter mig först. Att vi är lika men på många plan väldigt olika, men det är väl charmen i det att vi passar väldigt bra ihop du och jag.

Alltså, jag blev så kär i dig på en gång. När du inte var hos mig, i min famn, värkte det i mig som det aldrig har gjort tidigare - en jättekonstig känsla, men det var då jag visste. Att du var den rätta för mig. Jag vet det så stenhårt att det kommer vara du och jag livet ut. Vi har "det", har roligt tillsammans, kan ha våra bråk, vi kan lufta ut med varandra, prata ärligt och öppet och sedan fem minuter senare ligger vi i sängen och skrattar. Allt är så härligt och avslappnat med dig, min älskling. Tack för att du får mig att må bra och älska livet, att älska dig. Du gjorde allt bättre när jag inte alls mådde bra. Du har fått mig tillbaka, till en början som bara kan bli bättre. Gud vad jag älskar dig, människa. PUSS!!!!


Det är med dig jag vill spendera mitt liv med. För alltid. 

1 kommentar:

Jenny Frank sa...

Stort grattis! Ta hand om varandra :)