2.03.2014

monday

Nu är februari här och denna månad kommer nog säkert gå lika fort som januari. vad hände där liksom?? hann knappt blinka sen var det mammas födelsedag och nu andra februari som sagt.

helgen har varit väldigt skön. i fredags tog jag och fredrik med tjejerna på bio - frost. supermysigt! käkade popcorn, lite godis och drack dricka. efter det gick vi till mcdonalds och käkade innan vi skjutsade hem två nöjda tjejer.



på kvällen slängde jag ihop en sockerkaka! (pms, sockersug = bra kombo!)

"råkade" göra en dubbelsats, så man fick lite smet till sig själv, hähä. hatar när det blir PRECIS efter måttet och när man va barn, mamma ba: Så ser du till att skrapa RENT bunken.... besvikelsen där.

my sugarcake!!



i lördags åkte jag först in till erikslund en stund för mig själv. strosade, kollade efter alla hjärtansdag prelle, och hittade en för 60 spänn!! 70% rea nämligen, men är inte helt klar! sen åkte jag hem och tog det lugnt innan vi åkte vidare hem till farfar med kinamat som vi bjöd honom på! han blev så himla glad!! kul att göra sånt där, han ställer upp så mycket för oss, och det var att visa vår tacksamhet som verkligen inte är klar än!

Vi käkade mat, kollade på melodifestivalen och sedan fikade vi, tog med mig sockerkakan, och sedan åkte vi hem och sov typ. Sjukt trött!!

Igår åkte vi med mamma, pappa och Alicia till Heby för att träffa pappas bror och hans nya tjej + några kusiner. Mysigt! Hann även träffa farmor och presenterade henne för fredde. (HAHA, låter så fult "presenterade" men aja!)

sen åkte vi hem, käkade mat och sen somnade vi till ljudet av bon iver i varandras armar. <3 kärlek och mys på hög nivå!!

nu är det måndagsmorgon och jag har tvättstuga. ska till arbetsförmedlingen halv tre för att "stämam av"... jobbade min sista dag på kappahl i onsdag, skriver mer om det i ett annat inlägg!

trevlig måndag, puss!!

Inga kommentarer: